onsdag 7 oktober 2009

planering

Nu har jag gjort 100 situps. jobbigt som satan för det, men lite stolt att jag gjorde det för ens gångs skull :) imorgon ska jag göra 500 situps. inte på rak men när jag går och lägger mig imorgon ska jag ha gjort 500 situps, hehe :) och jesus vad nära fredag känns nu<3!

detta är vad jag ska göra imorgon (torsdag):
Städa undan allt i rummet.
Damsuga rummet.
500 situps.
Laga mat och slänga den så det ser ut som jag ätit. (tack & lov för hundar)
Bädda om sängen.
Ta två promenader.
Dricka mycket vatten!

detta är vad jag ska göra på fredag:
Vakna
Duscha
Raka benen & allt
Sminka mig
Blåsa håret
Platta håret
Välja dom snyggaste kläderna jag har
Inte äta något på hela dagen!
Dricka mycket vatten
Åka in till stan vid 5
Köpa energi shot
Möta bästa vän på stationen
Jag & bäste vän går kanske i någon affär
Jag & bäste vän åker hem till mig
Jag & bäste vän sminkar oss & gör oss snygga (;
Jag & bäste vän super till det ordentligt
Jag & bäste vän drar till pubben!
Jag kommer vara så jävla lycklig så det jaa AAAH :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar