måndag 26 oktober 2009

food is disgusting

kan inte, vill inte, ska inte äta!
var duktigt i två eller tre dagar där och åt i stort sätt inte ett skit! men sen blev det en fest hel och allt sket sig. fan första gången jag verkligen klarade av fasta riktigt jäkla bra... känns så svårt att komma till den där tredje dagen igen. men det är vad jag ska göra, jag ska komma längre än tre dagar. jag SKA bli smal. jag får panik och ångest varje dag, jag klarar inte av allt fett. vill bara ta en kniv och skära bort allt fast då blir det ju inte snygg, nej nu fick jag inte vacker bild i huvudet...
food is disgusting
you're vomiting backwards
i'm so out of breath, ungraceful
i'm always running now
can't stop chasing
there's something inside me that doesn't exist yet
i can't get comfortable in this mess
weighted down by the bullshit my black hole's collected
suck it all in, distracted! conflicted! pathetic!
but i will make myself into the shape of a weapon
i will burn off the fat until i'm all sharp edges
no nonsense, no questions, no excess
and when my body stops moving i won't be shocked
i'll know exactly the cause and just who's at fault

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar